Nápověda

skautské on-line projekty

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


srs:admin:uzivatele

Uživatelé

Sekce Uživatelé slouží pro zobrazování informací o uživatelích semináře a pro evidenci následujících údajů o nich

SloupecStručný popis
Jménojméno ve tvaru Přijmení Jméno (Přezdívka)
Uživatelské jménouživatelské jméno používané k přihlašování přes skautIS
Rolevšechny přidělené role
Podakcepřihlášené podakce
Stavschválený - uživatel má schválené všechny přihlášené role
neschválený - uživatel nemá schváleny všechny přihlášené role
Členstvíčíslo jednotky, jejímž je uživatel členem. Může být zobrazeno i Nečlen (není členem Junáka) nebo Nepropojený účet (účet ve skautISu nebyl ověřen a propojen s reálnou osobou)
Věkvěk uživatele
Městoměsto, odkud je uživatel
Cenacena, kterou má uživatel za vše, kam se přihlásil, zaplatit
Zbývá doplatitzda uživatel zaplatil účastnický poplatek. Pokud zaplatil a je zvolena platební metoda převodem na účet, tak má uživatel možnost si ve svém profilu vytisknout potvrzení o přijetí peněz na účet
Variabilní symbolpokud není cena 0, tak vygenerovaný variabilní symbol uživatele
Platební metodav případě, kdy uživatel platí účastnický poplatek, lze evidovat zda platí v hotovosti nebo převodem na účet
Datum poslední platbydatum zaplacení účastnického poplatku. Slouží pouze pro lepší orientaci správcům semináře
Datum první přihláškydatum, kdy si uživatel podal první přihlášku
Účastzda byl uživatel skutečně přítomen na semináři
Nepřihlášené povinné blokypřehled povinných bloků, které nemá uživatel přihlášeny
Akce

Úpravu těchto údajů lze provádět 2 způsoby:

  • prostřednictvím hromadných akcí na seznamu uživatelů. Hromadné akce se nacházejí v hlavičce tabulky.
  • prostřednictvím formuláře na detailu uživatele. Editovatelná pole obsahují formulářové prvky. Změnu je třeba potvrdit tlačítkem Uložit v pravém dolním rohu tabulky

Na přehledu uživatelů věnujte zvýšenou pozornost tlačítku Zobrazit/skrýt sloupce v pravém horním rohu tabulky. Umožňuje zobrazovat v tabulce jen vybrané sloupce.

Tabulka umožňuje filtrovat uživatele i podle vlastních formulářových polí umístěných do přihlášky. Tyto pole lze nastavit v modulu Nastavení.

Na detailu uživatele a prostřednictvím hromadných akcí lze tisknout příjmové pokladní doklady. Nastavení údajů o organizátorovi, potřebných pro správné vyplnění dokladů, se nachází v modulu Nastavení.


Hromadné akce

Je možné upravovat i více uživatelů najednou. Stačí zaškrtnout uživatele, u kterých chceme úpravu provést (maximálně u 500 uživatelů najednou) a vybrat Hromadné akce. Vedle rozbalovací nabídky se zobrazuje aktuálně vybraný počet uživatelů z množství aktuálně zobrazených na stránce.

Rozbalovací nabídkaStručný popis
Schválitschválení dosud Neschváleného uživatele
Nastavit rolezobrazí se nová rozbalovací nabídka, z které můžeme ze seznamu povolených rolí vybrat ty, které chceme vybraným uživatelům přidat. Stejným způsobem lze hromadně i role odebrat tak, že vybereme jen ty, které chceme, aby vybraným uživatelům zůstaly
Označit jako přítomnépo zaškrtnutí přítomných uživatelů je lze takto najednou potvrdit jako přítomné
Označit jako zaplacené dnespo zaškrtnutí uživatelů lze takto najednou potvrdit příchozí platby. Zobrazuje další rozbalovací nabídku, kde zvolíme, zda platba přišla na účet nebo v hotovosti. Jako výchozí je hotovost!
Vygenerovat doklady o zaplacenívygeneruje pro vybrané uživatele doklady o zaplacení. Vše se vygeneruje do dokumentu doklady.pdf
Vyexportovat seznam uživatelůvyexportuje seznam zaškrtnutých uživatelů do souboru Microsoft Excel: seznam-uzivatelu.xlsx
Vyexportovat seznam uživatelů s podakcemi a programy podle kategoriívyexportuje seznam zaškrtnutých uživatelů do souboru Microsoft Excel: podakce-a-kategorie.xlsx
Vyexportovat seznam s rolemivyexportuje seznam zaškrtnutých uživatelů do souboru Microsoft Excel: role-uzivatelu.xlsx - každý uživatel má svůj řádek a každá role svůj sloupec
Vyexportovat harmonogramyvyexportuje seznam zaškrtnutých uživatelů do souboru Microsoft Excel: harmonogramy-uzivatelu.xlsx - každý uživatel je na samostatném listu

Detail uživatele

Zobrazuje všechny údaje daného uživatele. Umožňuje taktéž jejich úpravu. Uživatel může tyto údaje spravovat přes Profil uživatele po přihlášení do systému.


Přidat lektora

V některých případech využíváme lektory, kteří nejsou členy Junáka a nemají tedy účet ve skautISu. Pro jeden seminář je mnohdy zbytečné si zakládat účet ve skautISu. Přesto potřebujeme takového lektora do systému nějak dostat, aby se zobrazoval u programů a abychom mu mohli vygenerovat jeho harmonogram a seznam přihlášených účastníků. Pro tyto případy byla do systému přidána tato funkce.

Takto přidaný lektor nebude mít možnost se do systému přihlásit a upravovat své údaje. Tyto úkony za něj bude moci udělat jen uživatel s rolí, která má dané opravnění.

Položka tabulkyStručný popis
Fotkapřes tlačítko Vybrat zvolte soubor s fotkou lektora ve vašem počítači a nahrajte jej do systému
Jménonapište křestní jméno lektora
Přijmenínapište přijmení lektora
Přezdívkanapište přezdívku lektora. Pokud žádnou nemá, tak ponechte prázdné
Titul před jménemnapište titul lektora před jménem
Titul za jménemnapište titul lektora za jménem
E-mailnapište e-mail lektora
Datum narozenínapište datum narození lektora
Ulicenapište ulici bydliště lektora
Městonapište město bydliště lektora
PSČnapište PSČ bydliště lektora
O mněnapište základní informace o lektorovi, které se zobrazují v Obsahovém bloku Přehled programů ostatním uživatelům
Neveřejná poznámkatoto políčko slouží pouze pro uživatele s přístupem do administrace pro poznámky k lektorovi (např. příjezd, odjezd, zda chce proplatit cestu, …)
srs/admin/uzivatele.txt · Poslední úprava: 02.05.2018 14:53 autor: 127.0.0.1

Donate Powered by PHP Valid HTML5 Valid CSS Driven by DokuWiki