Nápověda

skautské on-line projekty

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


srs:admin:nastaveni

Nastavení

Obsahuje nastavení systému. V administraci je to sice položka poslední, ale většinou zde budete začínat ;-)


Seminář

Položka nastaveníK čemu slouží
Název seminářeslouží pro tisk dokladů a jako titulek pro webovou prezentaci (tzv. title v HTML)
Začátek / konec seminářev zadaném časovém intervalu se zobrazuje kalendář v sekci Tvorba harmonogramu
Odhlášení, změna rolí a změna podakcí povolena dopokud zůstane prázdné, tak lze měnit vždy, pokud zadáte datum, tak lze měnit jen do tohoto data včetně

Datumové položky lze vybrat z kalendáře, který se zobrazí kliknutím do políčka, nebo je ručně zapsat.


Program

Položka nastaveníK čemu slouží
Přihlašování na programypovoleno - možno se přihlašovat na programy
zakázáno- není možno se přihlašovat na programy
od do - zobrazí se další dvě možnosti nastavení:
Přihlašování programů otevřeno od a Přihlašování programů otevřeno do, kde navolte omezení.
Lze nastavit i jen jedno omezení. Druhé se automaticky nastaví na neomezeno ⇒ pokud nezadáte Přihlašování programů otevřeno od, tak se bude možno přihlašovat od teď až do omezení do, pokud nezadáte Přihlašování programů otevřeno do, tak se bude možno přihlašovat od okamžiku omezení od celou dobu

Dále jsou v nastavení ještě 3 důležitá zatržítka, jejichž prostřednictvím lze kontrolovat procesy týkající se programu semináře:

Položka nastaveníK čemu slouží
povolit přihlašování na programy před uhrazením poplatkuzaškrtnutím této volby umožníme uživatelům si přihlašovat programy dříve než od nich obdržíme platbu (pokud necháme nezaškrtnuté, tak se jim přihlašování zpřístupní poté, co jim zadáme platbu v sekci Uživatelé)
povolit vytváření programových blokův okamžiku, kdy máme již harmonogram hotový a je možné se na programy přihlašovat, je vhodné zrušením zaškrtnutí této volby zakázat vytváření programových bloků
povolit úpravu harmonogramu seminářeupravování harmonogramu v době, kdy účastníci již mají možnost se na programy přihlašovat, je vhodné zakázat zrušením zaškrtnutí této volby

Podakce

Jedná se o případ, kdy v rámci jednoho semináře probíhá několik samostatných akcí a uživatel si může přihlašovat kombinaci těchto akcí na základě stanovených pravidel.

Podakce většina seminářů nevyužije. Jako výchozí je uvedena jedna podakce, která je shodná s názvem semináře. Tuto podakci nelze zrušit. V případě, že žádnou další nevytvoříte, tak se uživatelům výběr podakce nebude nikde nabízet ani zobrazovat.

Položka nastaveníK čemu slouží
Názevnázev podakce
Skrytápokud se v tabulce zobrazuje ano, tak jde o podakci shodnou s celým seminářem a nebude se uživatelům nikde nabízet ani zobrazovat
Cenastanovená cena pro tuto podakci
Obsazenostpokud nastavíme kapacitu podakce, tak se zobrazí např. 5/100, jinak se zobrazí jen počet uživatelů, kteří si tuto podakci přihlásili

Přidání podakce

Další podakci je možno přidat pomocí tlačítka v pravém horním rohu tabulky .

Položka nastaveníK čemu slouží
Názevnázev podakce
Kapacitaomezení kapacity podakce. Při naplnění kapacity se již nebude možno na tuto podakci přihlásit
Cenacena podakce
Neregistrovatelná s podakcemiz rozbalovací nabídky všech zadaných podakcí lze vybrat ty, s kterými nelze registrovat. Jedná se např. o případ, kdy vybrané podakce probíhají ve stejný čas
Vyžadované podakcez rozbalovací nabídky všech zadaných podakcí lze vybrat ty, bez kterých nelze registrovat. Jedná se např. o případ, kdy jsou některé podakce jako hlavní pro všechny uživatele a na ni jsou navázány další, které vybrané podakce jen doplňují

Nastavení podakcí

Pokud zaškrtneme povolit přidávání akcí po zaplacení, tak dokud nebude zadána informace o platbě v sekci Uživatelé, tak si uživatel nebude moci přihlásit podakci.


Platba a doklady

Položky v této části jsou potřebné pro správné vyplnění formálních údajů na dokladech, které jsou prostřednictvím systému tištěny. Některá nastavení pro tisk dokladů specifická pro uživatelské role se nastavují v nastavení rolí

Platba

Položka nastaveníK čemu slouží
Číslo účtučíslo bankovního účtu, které se uživatelům zobrazí v jejich profilu pro zaplacení
Předvolba variabilního symboluvložte 0 až 4 čísla, která chcete používat jako začátek variabilního symbolu u jednotlivých plateb. Nastavením této volby si usnadníte hledání jednotlivých plateb na výpisu z bankovního účtu
Způsob generování variabilního symboludatum narození - za zvolenou předvolbu se přidá prvních 6 cifer rodného čísla uživatele (část před lomítkem)
pořadí přihlášky - za zvolenou předvolbu se přidá pořadové číslo příhlášky - 6 cifer
Způsob výpočtu splatnostineomezená - zaplatit lze kdykoliv
datum - zaplatit lze do konkrétního data
počet dní - zaplatit lze do určeného počtu dní od přihlášení
počet pracovních dní - zaplatit lze do určeného počtu pracovních dní od přihlášení

Způsob výpočtu splatnosti datum, počet dní a počet pracovních dní přidá další dvě volby:

Položka nastaveníK čemu slouží
Počet dní před splatností pro zaslání upomínkystanovený počet dní před splatností bude zaslán Automatický e-mail Připomínka splatnosti, pokud je aktivní
Počet dní po splatnosti pro odhlášenípo uplynutí stanoveného počtu dní po splatnosti bude uživatel automaticky odhlášen a bude mu zaslán Automatický e-mail Potvrzení zrušení registrace, pokud je aktivní

Doklady

Položka nastaveníK čemu slouží
Firmazde uveďte na koho bude celá akce účtována. Nejčastěji to bude ve tvaru:
Junák - český skaut,
středisko Správný název, z.s.
Správná ulice 1
123 45 Správné město
vyplňte IČO Firmy uvedené výše
Pokladníkuveďte jméno člověka, který bude uváděn na dokladech
Místouveďte místo vystavení dokladů (může být místem sídla Firmy i místem konání semináře

Zda jste vše správně nastavili doporučuji ověřit v sekci Uživatelé. Uživateli, na kterém budete nastavení testovat, přiřaďte placenou roli a v přehledu uživatelů jej potvrďte jako zaplaceného. Poté přes Hromadné akce vyberete Vygenerovat doklady o zaplacení. Doklad se vygeneruje do souboru doklady.pdf


Přihláška

Položka nastaveníK čemu slouží
Text souhlasu s podmínkamiSouhlas se zpracováním osobních údajů, zpracováním fotek, … Text je již přednastaven (viz níže), ale můžete jej upravit nebo smazat a napsat si svůj vlastní. Pro většinu situací bude přednastavený text dostačující.
Úprava vlastních polí povolena dopokud zůstane prázdné, tak lze měnit vždy, pokud zadáte datum, tak lze měnit jen do tohoto data včetně

Datumové položky lze vybrat z kalendáře, který se zobrazí kliknutím do políčka, nebo je ručně zapsat.

Přednastavené podmínky:

Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů pro potřeby účasti na této akci v rozsahu a dle pravidel daných přihláškou člena do organizace. Souhlasím s pořizování foto, audio a video záznamů z akce a souhlasím s jejich využítím pro potřeby Junáka - českého skauta. Tím není dotčeno mé právo pro konkrétní situaci souhlas omezit nebo vyloučit, a to sdělením vedoucímu programu předem. Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. na ochranu osobních údajů.

Vlastní pole

Tato podčást umožňuje zadat vlastní pole typu zaškrtávátko nebo text do přihlašovacího formuláře na seminář. Vlastní pole přidáme pomocí tlačítka v pravém horním rohu tabulky .

Položka nastaveníK čemu slouží
Názevnázev vlastního pole
Typtextové / zaškrtávací / výběrové / soubor - tato volba nelze dodatečně měnit (jedině vytvořením nového pole).
Povinnostpovinné/nepovinné
Možnostiu typu výběrové pole se zobrazí kolonka pro zadání možností k výběru Možnosti oddělené čárkou, v ostatních případech je prázdná
Akceupravit - změnit název vlastního pole
smazat - smazat vlastní pole
přesunout - změnit pořadí vlastního pole

Místo

Pokud chcete na stránkách zobrazovat obsahový blok s mapou a popisem cesty, tak jej nastavíte v této části. FIXME


Mailing

Zde se nastavuje E-mail pro mailing, tzn. e-mailová adresa, která se bude příjemcům zobrazovat jako odesílatel. FIXME


SkautIS

V této podčásti lze nastavit akci evidovanou ve skautIS, se kterou bude systém synchronizovat evidenci účastníků.

Výpis dostupných akcí ze skautIS je závislý na právech uživatelského účtu v systému skautIS. Je třeba, aby synchronizaci nastavil uživatel, který má potřebné oprávnění v systému skautIS.

Po vybrání akce ze skautIS je možné nahrát účastníky semináře ze systému SRS do systému skautIS. Tuto akci může opět vykonat jen uživatel s odpovídajícím oprávněním v systému skautIS (nejlépe uživatel, který vybral akci).

V nastavení rolí lze vybrat, pro které role se má synchronizace provádět.


Web

Položka nastaveníK čemu slouží
Stávající logozobrazuje stávájící logo. Pokud nemáte vlastní logo semináře, tak můžete ponechat logo SRS
Nové logopřes tlačítko Vybrat zvolte soubor ve vašem počítači a nahrajte jej do systému
Text v patičcejako výchozí je nastaveno © 2017 SRS. Můžete libovolně přepsat
Po přihlášení přesměrovat nastandardně je přesměrování na Homepage, ale můžete zvolit libovolnou stránku. Může se hodit např. po přihlášení přesměrování na instrukce k registraci a platbě nebo informacím o naplnění kapacity a nemožnosti se registrovat

Systém

Položka nastaveníK čemu slouží
Vymazat cachevymaže mezipaměť systému. Lze použít v případě, kdy byl proveden manuální zásah do kódu systému a neprojevil se
srs/admin/nastaveni.txt · Poslední úprava: 02.05.2018 14:53 autor: 127.0.0.1

Donate Powered by PHP Valid HTML5 Valid CSS Driven by DokuWiki