Nastavení profilu
Nastavení profilu je přístupné všem uživatelům, kteří jsou přihlášeni do systému. Do Nastavení profilu se uživatel dostane z administrace i webové prezentace kliknutím na své uživatelské jméno v pravém horním rohu obrazovky.
Nastavení profilu je rozděleno do 4 záložek.
Osobní údaje
Umožňuje uživateli porovnat údaje, které jsou o něm evidovány v systému skautIS s údaji, které jsou o něm evidovány v SRS, zvolit správnou variantu a synchronizovat údaje se skautIS.
Doplňující informace
Umožňuje uživateli vyplnit text o sobě. V současné době má uplatnění jen pro lektory - tato informace je poté zobrazována v anotaci programu.
Můj harmonogram semináře
Zobrazuje formou agendy programy, které má uživatel zapsané. Zobrazuje i odkaz na stažení a vytisknutí.
Seminář - účast, platba, tisk potvrzení
Zobrazuje uživateli údaje o jeho vztahu k semináři - roli, výši účastnického poplatku, zda je evidováno, že zaplatil účastnický poplatek. V případě zaplacení poplatku formou převodu na účet se zobrazuje také odkaz k vytisknutí potvrzení o zaplacení na účet.