Nápověda

skautské on-line projekty

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


caste-dotazy-faq

Toto je starší verze dokumentu!


Časté dotazy (FAQ)

Narazili jste na problém, který nedokážete vyřešit? Nenašli jste odpověď v nápovědě? Než budete kontaktovat technickou podporu, podívejte se do tohoto článku na nejčastěji řešené dotazy (chyby).

Článek postupně vylepšujeme!


Přihlašování

Dvoufázové přihlašování: Nefunguje jednorázový kód z authenticatoru

Pokud změníte telefon, nebo ho přeinstalujete, dojde ke ztrátě propojení mezi authenticatorem a skautISem. Je tedy nutné znovu authenticator propojit se skautISem pomocí QR kódu:

Dvoufázové přihlašování: Kódy generuji pomocí e-mailu. E-mail mi nedorazil!

  • Zkontrolujte, že zpráva nespadla do spamu či jiné podobné složky (např. Hromadné zprávy apod.).
  • Občas se může stát, že daná zpráva je zadržena přímo poskytovatelem domény, protože ji vyhodnotí jako spam. Tuto situaci bohužel nemůžeme ovlivnit, proto postupujte následovně:
    • Máte uložené záložní nouzové kódy?
      Přihlašte se pomocí nouzového kódu.
    • Nemáte záložní nouzové kódy?
      Kontaktujte technickou podporu s prosbou o pomoc s novým nastavením dvoufázového přihlašování. Je třeba počítat s delší dobou reakce technické podpory, z bezpečnostních důvodů může trvat 3 až 5 dnů

Registrace

Odevzdání / kontrola registrace:

Popis registračních vad naleznete v článku Registrace: Vady registrace.


E-přihláška

Hláška při vyplňování e-přihlášky rodičem / zákonným zástupcem:

Osoba se zadaným rodným číslem již existuje.

Hláška upozorňuje, že daná osoba je (byla) členem organizace. V tomto případě nepůjde e-přihláška rodiči / zákonnému zástupci odeslat.

  1. Rodič / zákonný zástupce by vás o této skutečnosti měl informovat a sdělit vám RČ daného dítěte.
  2. Na základě dodaných informací proveďte převod osoby.
  3. Po převodu požádejte rodiče / zákonného zástupce o aktualizaci údajů.

Tento problém je popsán i v článcích E-přihláška (bod 5) a E-přihláška: Jak vyplnit e-přihlášku (bod 2).


Vzdělávací akce

Účastníci: Účastník je přihlášen jako nečlen, i když ve skutečnosti členem je.

Na akci se může přihlásit i nečlen.

  • Pokud daná osoba je členem, ale v seznamu účastníků je zobrazena jako nečlen, pak se přihlásila nepropojeným účtem. Jak v tomto případě postupovat se dočte zde: Přihlášený NEČLEN.


Úvodní stránka: Akce není v seznamu vzdělávacích akcí na stránce https://is.skaut.cz/Junak/Events/Education/Educations.aspx vidět.

Tato situace může nastat, pokud jste založili vzdělávací akci a nevyplnili termín konání.

  • V přednastaveném filtru nad tabulkou akcí vymažte hodnotu z filtru Rok. Tím dojde k zobrazení akcí bez ohledu na termín konání a uvidíte vámi zadanou vzdělávací akci.

Osoby

Rodiče

Jméno zákonného zástupce je ve tvaru „(příjmení …) (jméno …)“

Daný kontakt na zákonného zástupce byl převeden ze starého typu kontaktů. Podrobnější informace se dočtete v článku Osoba: Rodiče.

V poznámce je text „Automaticky převedeno z původních kontaktů rodičů.“

Daný kontakt na zákonného zástupce byl převeden ze starého typu kontaktů. Podrobnější informace se dočtete v článku Osoba: Rodiče.

caste-dotazy-faq.1623444635.txt.gz · Poslední úprava: 11.06.2021 20:50 autor: Jindřiška Voltrová

Donate Powered by PHP Valid HTML5 Valid CSS Driven by DokuWiki