Toto je starší verze dokumentu!
Založení VzA
Založit VzA může pouze pořadatel (tedy libovolná osoba v příslušné roli vedoucí/administrátor - střediska, okresu, kraje nebo ZvOJ) tak, že přejde po svém přihlášení v menu skautISu na záložku Akce → Vzdělávací akce → Moje akce a zvolí tlačítko Nová vzdělávací akce.
Objeví se tabulka, v níž pořadatel zadá minimálně tři povinné údaje označené hvězdičkou (Typ akce, Pořadatel a Název akce - doporučujeme jednoznačný a označený rokem konání pro lepší orientaci, např. ZZA Kroměříž, jaro 2017 - a tlačítkem Uložit uloží - akce je tímto založena.
Akci lze smazat na úvodní záložce Základní a veřejné údaje tlačítkem Smazat - do okamžiku jejího nahlášení. Před zrušením akce je nejprve nutné zrušit žádost o dotaci, byla-li už podána. Více viz záložka Dotace.
Vhodné je rovnou doplnit i Vedoucího vzdělávací akce či Tajemníka, případně další zobrazené základní funkce (Zástupce vedoucího a Hospodáře akce), aby mohl tým svou akci ve skautIS dále spravovat sám (dokud nebude stanoven Vedoucí kurzu, je možné akci spravovat také s rolí vedoucí/administrátor OJ, poté to již možné není - s výjimkou nutného schvalování dílčích částí akce). Zadaným osobám se automaticky vytvoří nová pracovní role s právem editace.