Nápověda

skautské on-line projekty

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


caste-dotazy-faq

Toto je starší verze dokumentu!


Časté dotazy (FAQ)

Narazili jste na problém, který nedokážete vyřešit? Nenašli jste odpověď v nápovědě? Než budete kontaktovat technickou podporu, podívejte se do tohoto článku na nejčastěji řešené dotazy (chyby).

Článek postupně vylepšujeme!


Přihlašování

Dvoufázové přihlašování: Nefunguje jednorázový kód z authenticatoru

Pokud změníte telefon, nebo ho přeinstalujete, dojde ke ztrátě propojení mezi authenticatorem a skautISem. Je tedy nutné znovu authenticator propojit se skautISem pomocí QR kódu:

Dvoufázové přihlašování: Kódy generuji pomocí e-mailu. E-mail mi nedorazil!

  • Zkontrolujte, že zpráva nespadla do spamu či jiné podobné složky (např. Hromadné zprávy apod.).
  • Občas se může stát, že daná zpráva je zadržena přímo poskytovatelem domény, protože ji vyhodnotí jako spam. Tuto situaci bohužel nemůžeme ovlivnit, proto postupujte následovně:
    • Máte uložené záložní nouzové kódy?
      Přihlašte se pomocí nouzového kódu.
    • Nemáte záložní nouzové kódy?
      Kontaktujte technickou podporu s prosbou o pomoc s novým nastavením dvoufázového přihlašování. Je třeba počítat s delší dobou reakce technické podpory, z bezpečnostních důvodů může trvat 3 až 5 dnů

Registrace

Hláška při odevzdání / kontrole registrace:

Osoba má u členství uvedenu výchovnou kategorii „člen Kmene dospělých“, ale tato jednotka není klubem Kmene dospělých ani střediskem. (kód chyby: 231003)

Tato chyba se zobrazí i v případě, kdy jste u dané osoby po přidání do registrace výchovnou kategorii upravili, a to z toho důvodu, že skautIS má danou osobu s registrační kategorií přidánu k původnímu členství.

  1. Danou osobu odeberte z registrace.
  2. U osoby změňte výchovnou kategorii (pokud jste již tak neučinili).
  3. Osobu znovu přidejte do registrace pod správnou registrační kategorii (může být i stejná).

E-přihláška

Hláška při vyplňování e-přihlášky rodičem / zákonným zástupcem:

Osoba se zadaným rodným číslem již existuje.

Hláška upozorňuje, že daná osoba je (byla) členem organizace. V tomto případě nepůjde e-přihláška rodiči / zákonnému zástupci odeslat.

  1. Rodič / zákonný zástupce by vás o této skutečnosti měl informovat a sdělit vám RČ daného dítěte.
  2. Na základě dodaných informací proveďte převod osoby.
  3. Po převodu požádejte rodiče / zákonného zástupce o aktualizaci údajů.

Tento problém je popsán i v článcích E-přihláška (bod 5) a E-přihláška: Jak vyplnit e-přihlášku (bod 2).


Vzdělávací acke

Účastníci: Účastník je přihlášen jako nečlen, i když ve skutečnosti členem je.

Na akci se může přihlásit i nečlen.

  • Pokud daná osoba je členem, ale v seznamu účastníků je zobrazena jako nečlen, pak se přihlásila nepropojeným účtem. Jak v tomto případě postupovat se dočte zde: Přihlášený NEČLEN.


Úvodní stránka: Akce není v seznamu vzdělávacích akcí na stránce https://is.skaut.cz/Junak/Events/Education/Educations.aspx vidět.

Tato situace může nastat, pokud jste založili vzdělávací akci a nevyplnili termín konání.

  • V přednastaveném filtru nad tabulkou akcí vymažte hodnotu z filtru Rok. Tím dojde k zobrazení akcí bez ohledu na termín konání a uvidíte vámi zadanou vzdělávací akci.
caste-dotazy-faq.1619510222.txt.gz · Poslední úprava: 27.04.2021 07:57 autor: Jindřiška Voltrová

Donate Powered by PHP Valid HTML5 Valid CSS Driven by DokuWiki