~~NOTOC~~ ====== Nastavení profilu ====== Nastavení profilu je přístupné všem uživatelům, kteří jsou přihlášeni do systému. Do Nastavení profilu se uživatel dostane z administrace i webové prezentace kliknutím na své uživatelské jméno v pravém horním rohu obrazovky. Nastavení profilu je rozděleno do 4 záložek. * [[#Osobní údaje]] * [[#Doplňující informace]] * [[#Můj harmonogram semináře]] * [[#Seminář - účast, platba, tisk potvrzení]] ---- ===== Osobní údaje ===== Umožňuje uživateli porovnat údaje, které jsou o něm evidovány v systému skautIS s údaji, které jsou o něm evidovány v SRS, zvolit správnou variantu a synchronizovat údaje se skautIS. * [[|Nahoru]] ---- ===== Doplňující informace ===== Umožňuje uživateli vyplnit text o sobě. V současné době má uplatnění jen pro lektory - tato informace je poté zobrazována v anotaci programu. * [[|Nahoru]] ---- ===== Můj harmonogram semináře ===== Zobrazuje formou agendy programy, které má uživatel zapsané. Zobrazuje i odkaz na stažení a vytisknutí. * [[|Nahoru]] ---- ===== Seminář - účast, platba, tisk potvrzení ===== Zobrazuje uživateli údaje o jeho vztahu k semináři - roli, výši účastnického poplatku, zda je evidováno, že zaplatil účastnický poplatek. V případě zaplacení poplatku formou převodu na účet se zobrazuje také odkaz k vytisknutí potvrzení o zaplacení na účet. * [[|Nahoru]]