Toto je starší verze dokumentu!
Obsah
On-line technická podpora
Všichni členové Junáka i další uživatelé služeb organizace mají možnost technické potíže, nápady a připomínky zadávat on-line přímo na stránkách webu Technické podpory Junáka.
Přístup k on-line podpoře
Pro přístup k on-line technické podpoře Junáka musíte mít vytvořen účet ve skautISu - s jeho pomocí se do webu přihlásíte a díky tomu následně můžete sledovat průběh řešení vašeho požadavku.
Přihlášení přes skautIS
Do webu technické podpory Junáka se přihlásíte svým uživatelským jménem a heslem jako do skautISu. Web podpory je jen jedním z mnoha skautských webů, kde se přihlásíte a využijete tak myšlenky „každý skaut - jen jedno uživatelské jméno a heslo“.
Jste přihlášen
Pokud jste zadali správně své jméno a heslo, budete úspěšně přihlášeni do webu technické podpory a zobrazí se domovská stránka. Na ní najdete všechny projekty (služby) Junáka, ke kterým máte v podpoře přístup. Kliknutím na název projektu se dostáváte k přehledu požadavků a možnosti přidávat vlastní požadavky a a dotazy.
Prostředí webu se skládá z několika významných částí:
- horní pruh - obsahuje údaje o uživateli, odhlášení, vyhledávání existujících požadavků a odkaz na tuto nápovědu
- záložky - s jejich pomocí se můžete přepínat mezi jednotlivými částmi webu a v pravé části pomocí výběru můžete i rychle přecházet mezi projekty
- infobox - levý box s několika užitečnými informacemi
- pracovní plocha - hlavní část stránky, kde budete moci prohlížet projekty, zadávat požadavky a dělat veškerou ostatní práci